Barackvirág projekt | menyasszonyi fotók, avagy tavasztündér a barackosban
2017. április 03. írta: Páli Szilveszter

Barackvirág projekt | menyasszonyi fotók, avagy tavasztündér a barackosban

barack3.jpg

Professzionális esküvői/rendezvény fotó szolgáltatás Budapesten, Székesfehérváron és országosan. Ha szeretnétek a köztetek lévő érzelmeket megörökíteni egy életre szóló fotósorozat formájában.

 

Évek óta készültem, hogy tavasszal egy virágba borult barackosban fotózzak, de valahogy eddig elmaradt. Idén március közepén észrevettem, hogy a kertben lévő 2 barackfám virágzásnak indult, "na az idén nem maradok le róla!" - gondoltam, így aztán néhány nap alatt összeverbuváltam egy szuper csapatot, akikkel végre megvalósíthattam ezt a régi vágyamat. Tavasztündéresre akartam venni a figurát, melyhez egy légies menyasszonyi ruhát képzeltünk el az angyali modellünknek, és persze nem hiányozhatott egy gyönyörű virágkoszorú sem a fejéről. Az időjárás kegyes volt hozzánk, napos-felhős tavaszi délután volt, így csodás fényekben készült el a fotósorozat.

Kattints és nézegesd meg a fotózás képeit!

www.paliszilveszter.com

https://www.facebook.com/szilveszter.pali.photographer/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://twphotographer.blog.hu/api/trackback/id/tr9312398227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása